ח"כ רביבו: "פשיעה פלילית הופכת בסוף לפשיעה לאומנית"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ רביבו: "פשיעה פלילית הופכת בסוף לפשיעה לאומנית"

    ח"כ אליהו רביבו במהדורה המרכזית: "פשיעה פלילית הופכת לפשיעה לאומנית בהינף יד ופרעות תשפ"א הוכיחו את זה. למשטרה אין את היכולת הטכנולוגית, כוח האדם ותפיסת העבודה להתמודד עם זה"

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ אליהו רביבו מהליכוד, שאיים להצביע נגד הקואליציה אם לא יקודם החוק להכנסת השב"כ לטיפול בפשיעה, שוחח הערב (חמישי) עם בצלאל קאהן במהדורה המרכזית. "הגעתי לשליחות הציבורית מתוך הבנה שצריכים להשמיע קול נוסף. פרעות תשפ"א גרמו לי להחליט שאני מגיע לשליחות הזו. לכל איש ציבור יש נושא שקרוב לליבו והוא מדבר עליו. אחד הנושאים המרכזיים שלי הוא הנפת דגל המשילות. כמי שעוקב אחר התמורות הגעתי למסקנה חד משמעית, שעכשיו גם ראש הממשלה הגיע אליה, שהשב"כ הוא הכלי לטיפול בפשיעה הזו".

    הוא הסביר: "הצעת החוק שלי אומרת שבמקרים מסוימים ראש הממשלה בתיאום עם המפכ"ל יכול להנחות את ראש השב"כ לתת מענה בפענוח פשעים בתוך גבולות המדינה ומתן מודיעין. לדוגמא הפשיעה הגואה בחברה הערבית".

    "פשיעה פלילית הופכת לפשיעה לאומנית בהינף יד ופרעות תשפ"א הוכיחו את זה", אומר רביבו. "אחרי כל המכתבים והאזהרות שהוציא אחי ראש עיריית לוד במשך שנים, החששות התממשו. למשטרה אין את היכולת הטכנולוגית, כוח האדם ותפיסת העבודה להתמודד עם זה".

    עוד אמר: "בן גביר גם דרש את מה שאני מציע. אני מודה לראש הממשלה שעדכן אותי בנושאים שהוא מקדם סביב הפעלת השב"כ. לא הייתי חשוף אליהם קודם. בין היתר יש קשיים משפטיים".



    0 תגובות